Jag är ledsen i ena ögat

Ja det är sant. Min käre stor häxa med sambo kom inte upp i dag. Varför har jag inte fått någon klarhet i. Men det är ju skit samma när dom inte kom. SNYFT.
Vilken tur att jag inte hade talat om för Myzan att Zeb skulle komma. =)

Så nu får jag roa mig själv dessa tre dagar jag är ledig. Ledig hör ni vilket vackert ord det är. Det ska bli så skönt.
Man kanske ska göra något vettigt under dessa dagar. Men bara kanske.

Just nu sitter jag och chattar med min vän Lena. Så jag ska ta och återgå till henne nu. Men jag återkommer

Kram på er
Marie

Kommentarer
Postat av: Stor-häxan

Mmmm..

Jag är oxå ledsen i ögat :=(

Jag lever ihop med ett åskväder, och det är ju inte alltid så lätt att veta när och var det tänker slå ner...suck!

Idag dög inte maten jag lagat heller....så han fick äta kokt ägg och chips, men det bästa är att jyckarna ÄLSKAR när husse surar, för de fick kyckling med rosmarin-potatis till kvällsmat :=)

Gissa om det var uppskattat!!!

Vi får se vad som händer i morgon...kanske stormen har lagt sig lite då...vem vet ;=)

Puzzen på dig, mitt hjärta!!

2008-08-31 @ 20:40:06
URL: http://www.piajonsson.bloggagratis.se
Postat av: Ankan

Se det posetiva, Lite lugn och ro för en gång skull...Ingen som märker om man ligger på soffa hela dan och slöar och gör allt i sista minuten...=)

Kram

2008-09-01 @ 12:37:03
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/
Postat av: Stor-häxan

Nej men hörru!!!

Nu får du sluta lipa, gumzan!!!

Nu har du suttit å tjurat i 3(!!!) dar, och inte ens jag är värd det!

Puzzen på dig, mitt gull, och du vet att ni är precis lika saknade här nere som vi är där uppe...SNYFT!!!

KOM HIT!!!! I NEED YOU GUYS!!!!

Pözzen!!

2008-09-02 @ 20:38:35
URL: http://www.piajonsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0