Trädgård och en galen son

   

Så här fint börjar det bli i vår rabatt och i ekan. Det kan nog bli riktigt bra till slut.
Det är tur man har svärmor som kan hjälpa en och komma med goda råd
Jag tror jag vet någon som är lite avudsjuk på att jag har henne här =) Eller ?

Nu till min galne son i dag



Vi var och leta efter driv ved. Då kommer han på att han ska bada och det är i Flåsjön. Alla som har varit här och kännt på det vattnet vet att det inte är det varmaste.  I och för sig så kom han inte längre i än så där. Han sa att det gjorde ont i fötterna. Och det kan nog vara  så för det är mycke sten i sjön.

Marie

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Japp! Jag har varit där och jag kan konstatera att din son är helt spritt, språngande galen. Det är bara att köpa tvångströja på en gång....

2009-06-15 @ 12:25:31
URL: http://bettilou.bloggspace.se/
Postat av: Stor-Häxan

Hehehe...sonen är inte galen...bara en Lundquistare ;=))

När du nu börjar att få sååå fint på din tomt, så kan du ju ta dina goda råd och ideer, sätta dig i bilen och komma hit och göra likadant här! :=))

Miss Ya all!!!

Pözzen!

2009-06-17 @ 14:10:47
URL: http://www.piajonsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0