Herre gud va längesen

Ja det kan man lungt säga att det va länge sen jag skrev här.
Undra har det hänt något sen jag va här sist???
Ja det har det. Det största som har hänt mig är att jag blivit mormor till en jätte underbar liten kille. Han är nu 1 år och snart 5 månader. Det är helt underbart. Synd bara att han bor så långt bort i från mig.
Sen har jag fått jobb här i Ström. Bara det är ju underbart att slippa pendla till typ Stockholm. Och jag trivs jätte bra där.
I höstas va vi till Florida i 14 dagar. Helt underbart. Vi va bara där och mådde gott. Och en sak är säker vi ska tillbaka dit igen. Helt klart.
Annars så har väl livet varit som vanligt. Lunkat på i sin takt.
Jag ska försöka skriva här lite oftare men jag lovar inget =)

Ha det jätte bra där ute i stora vida världen

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0